filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I've had Humana for 4 months and they still won't fill my prescriptions. They say they are secondary even though I haven't had another carrier since 12/16. I've called over 35 times. No relief yet. Don't buy from Humana. I have never been jerked around like this. I...
Read more
#1064018
Reply to reviews
Humana prescription service is poor at best. Their on-line ordering process provides the wrong prices and holds up valid prescriptions. Case in point, I ordered 2 prescriptions and the on-line price was $4.50 and $7.20, but the bill was $16.00. I had 3 valid refills...
Read more
I didn't like
  • Ordering
#1061589
Reply to reviews
We tried for three days to get a procedure approved that was very much needed according to two orthopedic doctors. their offices tried to get it approved,so we tried calling also,hoping to explain more of what my Mother was going through. They have no heart! Even when...
Read more
1.0
I didn't like
  • There is no customer service
  • Being lied to
  • Unhelpful staff
#1060934
Reply to reviews

Short Review on December 20, 2016

Humana
#976883
1.0
Details
Humana are scam artists they charge 50.00 enrollment fees which they pocket even if you dont want there services this is ridiculous bad company hope too see them and all who work for them koose there business
Comment
Show
Diversity of Products or Services
Insurance Plans Acceptance
Staff
Value for money

Short Review on November 29, 2016

Humana
#963245
1.0
Details
Humanas rep gave me false information. She said the clinic i go to which is Sansum Clinic was covered by humana. After 4 doctor visits and a bill for $1,007 humana tells me my clinic is not covered by them and they are refusing to make good on the bill.
Comment
Show
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Staff
Value for money

Humana Customer Care Review

Humana
#938436
1.0
Details
Was sold a medicare advantage plan instead of plan f suppliment. Tried immediately the very same day to cancel but they refused and now are demanding payment for months premium even though i finally got it cancelled. Now i believe the reason for the delay is to extort money from customers. Very bad bad company.
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Humana Dental Insurance Review

Humana
#925618
1.1
Details
I applied for dental insurance and then canceled the same day I applied, and they're suppose to e-mail to let me know if it was process/approved before charging my card. They didn't and they charge me for an application fee after I cancelled!
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Bad customer service. It seems that you do not teach your reps on the phones, or over chat services, to just state what they cannot do... They like to waste people's time and make you think they can complete the task, even tell you that they can only to hang up on you...
Read more
#1044433
Reply to reviews
If you have a choice, do NOT choose Humana Gold Plus. It is the worst insurance there is. You are better off with no insurance. One example: for Supartz injections in my knee...My specialist doctor does the shots directly for $450. cash for the series - one shot for 4...
Read more
1.0
I didn't like
  • Humana ability to resolve issue
#1031591
Reply to reviews
As the previous poster stated, a nightmare. I went to a specialist that was suppose to have a co-pay of $40, the doctor did an in office CT of my sinus' (a 40 second x-ray), now I am informed it is $240. All the insurance that I have had prior to Humana Gold your...
Read more
1.3
I didn't like
  • How much out of pocket this costing me that i did not expect
  • Lack of coverage
#1025214
Reply to reviews
From start to finish Humana is a nightmare. I was cancelled with no warning or reason. Prescriptions were not filled even though they were in my formulary. Customer service had no answers to any of my questions. I was told more than one story about coverage, I don't...
Read more
1.0
I didn't like
  • This is a company in disarray
#1021064
Reply to reviews
If planning on using Humana Rx mail order, stop and consider something else. Had nothing but problems including transferred calls, dropped, calls having to tell my story each time before transferred and then finally reach person who is to help me would not listen to my...
Read more
1.5
I didn't like
  • Customer service
#1018493
Reply to reviews
I had to wait until two days prior to the monthly prescription for my pain medication. My physician received a letter stating Humana RX plan would fill the prescriptions for 90 days, in 30 day intervals. I have been on the medication for over two years after trying...
Read more
1.0
#1012427
Reply to reviews
It's a shame some insurance co give good eye & dental coverage to people 21 & under and those like myself are on fixed income and only have 1 eye doctor and another 30/45 minutes away not driving that far either. And hard to get threw to people to tell them you're...
Read more
Anonymous
cindy

I so agree, I work for ophthalmologist! I can't even get the cataract glasses paid for as of 2016-2017 Said it's a policy decision that the patient picked out?????? So bad so ...

3.6
#1007683
Reply to reviews